Okiemmaleny.pl – przeprowadzka

Po prawie roku blogowania postanowiłam przenieść cały dobytek na własny hosting i domenę. Przeprowadzki w wirtualnym świecie są tak samo trudne jak te w rzeczywistym 😉

Pracuję od ponad tygodnia usilnie nad zmianami. Już wcześniej wiele osób się śmiało, że znalazłam sobie drugi etat z tym blogiem i jak ja na to znajduje czas, i że w ogóle mi się chce. Dopiero teraz stało się to 100% prawdą. Po całym dniu pracy, potem najczęściej po treningu wracałam do domu i około 20.00 siadałam do mojego kombinowania i padałam na pyszczek po północy i tak dzień w dzień.

Nie wiem jak Wy, ale ja nie lubię czytać instrukcji, tu jednak musiałam. Ba, tu musiałam najpierw znaleźć sobie instrukcję. Jedno szczęście, że każdego dnia posuwałam się o kroczek do przodu. O poprzedzających to 5 wstecz nie będę wspominała 😉 Nadal czuję się jeszcze trochę jak by ktoś rozsypał przede mną setki elementów i powiedział – proszę tu wszystko masz, zbuduj mi teraz pałac, a jak czegoś Ci brakuje to w tamtym składzie napewno znajdziesz.

Tylko czego ja mam u licha szukać?! 

I tak ślęczę i przekopuję internety w poszukiwaniu wtyczek i innych cudów 😉 Nie zdziwię się jak pewnej nocy przyśnią mi się dwa wielkie potwory jeden będzie miał na imię Wtyczka, a drugi Pluggin. Tuż za nimi zbliżać się będzie mroczne widmo o wdzięcznej nazwie Konfiguracja 😉

Z tego wszystkiego moje oczy przypomniały mi, że jednak do czytania okulary się przydają 😉

Nie  jest to jeszcze efekt w 100% satysfakcjonujący, ale już taki, że mogę Was zaprosić w nowe miejsce.

okiemmaleny.pl

Mam nadzieję, że nadal będziecie odwiedzali mój blog i ponownie zasubskrybujecie powiadomienia e-mail o nowych wpisach.

I obiecuję, że teraz raz dwa zabieram się za wywoływanie zdjęć z Bałkanów i nowe posty będą  wkrótce. Chyba rozpocznę od Sarajewa, albo moich ulubionych bałkańskich smaków 🙂

Do zobaczenia 🙂

okiemmaleny.pl

okiemmaleny.pl

2 thoughts on “Okiemmaleny.pl – przeprowadzka

Leave a Reply

